Tidligere marketingchef i Gyldendal har stiftet bureau

Emil Malte Simonsen
emil.s@bureaubiz.dk

Nyt bureau med fokus på purpose based marketing har set dagens lys.

Tidligere marketingchef i Gyldendal Forlag Loa Brix har stiftet bureauet Connectyou sammen med iværksætter Gitte Christensen.

Connectyou er et full service bureau, der siden stiftelsen ved årsskiftet har opbygget en kundeskare, der blandt andet tæller flere virksomheder i byggebranchen, kulturlivet og segmentet ”personlig udvikling”, oplyser Connectyou i en pressemeddelelse.

Porteføljen af ydelser spænder fra strategisk rådgivning over content marketing til digital markedsføring og kampagner. Men alle ydelser er funderet i bureauets strategiske afsæt i purpose based marketing.

Loa Brix har en humanistisk kandidatuddannelse i Litteraturhistorie og Retorik. Hun har blandt andet arbejdet som kommunikationschef i Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet, som marketingchef hos Gyldendals Forlag og som kommunikationschef i Gate 21.

Gitte Christensen er udlært fotograf og har specialiseret sig i visuel branding. Hun har blandt andet drevet eget studie og været direktør i flere virksomheder – herunder iværksættervirksomheden BedreSkoleFoto.