Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Brancheklip: læs om nyt kommunikationsbureau skabt af Fogh Rasmussens tidligere spindoktorer samt ny sponsor til AGF.

Anders Fogh Rasmussens tidligere spindoktorer, Michael og Michael med efternavnene Ulveman og Kristiansen, der begge er uddannede journalister, danner kommunikationsbureauet Kristiansen Ulveman med speciale i krisehåndtering.

Ulveman og Kristiansen mener, at kunne tilføre dansk erhvervsliv, noget som de andre kommunikationsbureauer ikke har:

“Vi er ikke to journalister, der gerne vil prøve at være rådgivere. Vi er to rådgivere, der allerede har været på højeste niveau, når det gælder håndtering af internationale såvel som globale krisesituationer. Det har godt nok været i politik, men med nogle års erfaring fra erhvervslivet tør jeg godt sige, at krisekommunikation ikke bliver mere kompliceret end i Statsministeriet”, siger Michael Kristiansen (Børsen, p. 40-41)

Kristelig Fagbevægelse ny sponsor for AGF

Royal Unibrew tager en pause som hoved- og trøjesponsor i AGF. I stedet er Kristelig Fagbevægelse (Krifa) blevet ny storsponsor for den aarhusianske fodboldklub.

Samarbejdet, der starter 1. juli og varer i tre år, betyder blandt andet, at Krifa bliver tribunesponsor på NRGi Park og at AGF spillerne i det næste halve år spiller med Krifa-logo på trøjerne (Børsen, p. 18).

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club