Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Ansvaret for marketing blev for et år siden flyttet fra Thomas Meng, som nu er stoppet hos Top-Toy.

For to et halvt år siden omstrukturerede Top-Toy sin marketingorganisation og samlede marketingafdelingerne for BR og Toys’R’Us under ledelse af CMO Thomas Meng.

For et år siden blev han forfremmet til CXO og siden har ansvaret for Top-Toys marketing ligger under Chief Commercial officer Carsten Nielsen.

Nu er Thomas Meng stoppet hos Top-Toy og man har hentet samtidig hentet Christina Jensen ind som CMO med ansvar for alle strategiske og operationelle marketingaktiviteter i BR og Toys’R’Us for Norden.

Hun kommer fra en stilling som Global Marketing Director i Royal Copenhagen, hvor hun har opbygget globale marketingprocesser for at forbedre marketingpræstationen for brandet i Fiskars.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club