Transparens og ordentlighed var baggrund for valg af mediabureau

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Efter en bureaupitch har AJ Produkter valgt Orchestra som nyt mediabureau i Danmark

AJ Produkter, der leverer kontormøbler, lagerinventar og industriudstyr, har valgt Orchestra som nyt mediabureau.

Ifølge marketingchef i AJ Produkter Thomas Kruse-Theil, har Orchestras principper om transparens og ordentlighed, været en vigtig faktor i valget af mediabureau.

”Det er en stor udfordring at navigere i et konstant foranderligt medielandskab. Det kræver både indsigt og et tårnhøjt kompetenceniveau. Men endnu vigtigere kræver det et fintunet kompas – både etisk og strategisk – og jeg føler, at vi i Orchestra har fundet en samarbejdspartner, der tør og evner at sætte barren højt på begge parametre – præcis som vi selv gør hver eneste dag.” 

Thomas Kruse-Theil

Også fokus på bæredygtighed har fyldt hos AJ Produkter. Et fokus, der skal afspejles i marketingindsatsen

Kim Andreasen, senior partner i Orchestra, siger i en pressemeddelele, at man netop har en ambition om at tage mere ansvar for kundernes forretning, og at det også gælder i forhold til marketingindsatsen med bæredygtighed.

AJ Produkter havde før Face Media som mediabureau