Travlhed hos Hjaltelin Stahl: 6 medarbejdere tiltræder på mandag

Peter Engholm
25@mail.dk

Dertil er kommet godt 15 nye medarbejdere de seneste måneder, heriblandt Henrik Tvilling, som senest var hos Mensch. Blandt det nye kuld er der flere, der kan bydes velkommen tilbage.

2014 har givet flere markante kundegevinster hos Hjaltelin Stahl – bl.a. Posten, Orifarm, Kræftens Bekæmpelse samt Telia, der gjorde comeback på bureauet efter et års farvel.

Allerede da Hjaltelin Stahl i foråret vandt Posten – både reklame og direct – skulle der staffes up. Og det er der blevet: Inden for det seneste kvartal er flere end 15 nye medarbejdere tiltrådt, heriblandt senior kreativ Henrik Tvilling, der senest var hos Mensch, og som – fra sin tid på Partners – bl.a. er kendt for SAS kampagnen ”Så godt som hjemme”.

Også tekstforfatterne Ling Ly og Søren Grønborg er blandt de nyligt tilkomne – og de får pr. 1. september følgeskab af yderligere seks kolleger:

  • Filmproducer Camilla Strandskov (Fra Pumpkin)
  • AD Claus Collstrup (Fra Ogilvy)
  • AD Frederik Stensballe Halby (Fra Partners)
  • Digital Project Manager, Michael Venneberg (Fra Zupa)
  • Digital Producer Christina Krog Madsen (Fra Konstellation)
  • Project Manager Lasse Jakobsen (Fra Coop)

Hos Hjaltelin Stahl siger partner Jens Peter Jensen:

”Det er en stor glæde at kunne tiltrække landets allerbedste på tværs af medier. Og det er en særlig glæde at kunne byde velkommen hjem til en række gode kolleger, der har været nogle år væk fra bureauet – det gælder Søren Grønborg, Camilla Strandskov og Michael Nihøj.”

Bureauet er vokset betragteligt det seneste år, men glæden er mere menneske-rettet end nøgletals-orienteret:

”Det bedste ved det hele er, at så mange dygtige folk har lyst til at komme ombord på Hjaltelin Stahl – og at vi kan byde dem velkommen. Vi er ydmyge omkring vores vækst og ved, at vi ikke er bedre end vores næste leverance til kunderne,” siger Jens Peter Jensen.