Travlt new bizz efterår hos Mindshare

FiG

Bureauet har landet en række kunder, der både er nationale og rækker ud over landets grænser. Samt også nogen, der køber kommunikation hos bureauet.

Juleferien nærmer sig hastigt – og hvad er bedre end at kunne slutte året med at glæde sig over en række nye kunder?

Sådan har Mindshares adm. dir., Martin O. Rasmussen det i hvert fald. Bureauet har haft travlt på new bizz fronten i efteråret, hvor det er blevet til 10 nye kunder.

”Vi har arbejdet hårdt i et par år med at redefinere vores position og tilpasse os til fremtiden. Det ser ud til at betale tilbage nu. Vi har generelt et højt momentum både lokalt, nordisk og internationalt. Vi er utrolig glade for den tillid, som kunderne viser os. Det bliver dejligt at gå på juleferie,” siger Martin O. Rasmussen.

Bureauets internationale team i København har fået det europæiske ansvar for Saxo Bank og designhøjttaleren Libratone samt nordisk ansvar for spilproducenten Ubisoft, Haribo og Maria Casino.

Wallmans i Cirkusbygningen, IT-reseller Refurb.dk, Rambøll, Lundbeck og Danmarks største online boghandel Saxo.com har valgt Mindshare til det danske marked.

Både Saxo.com og Maria Casino omfatter også kommunikationsopgaver.

“Det understreger positionen som integreret bureau,” siger Martin O. Rasmussen og tilføjer, at også Mindshares international netværk har leveret kunder. Det gælder kunder som hotels.com, brilleglasproducenten Essilor samt Unilever, der er blevet genvundet for fjerde gang på 10 år.