Af Peter Engholm 25@mail.dk

Foreningen for Distance- og Internethandel vil i offensiven, med større fokus på sine medlemmer. Det kræver en ny webportal og en netop afsluttet bureaukonkurrence.

En stærk online-ambition – og ønsket om at skabe en ny, interaktiv webportal som omdrejningspunkt for kommunikationen med nuværende og potentielle medlemmer – er måske ikke så overraskende, når nu det drejer sig om Foreningen for Distance- og Internethandel (FDIH).

Og da det er medlemmerne, der er afgørende for foreningen, ligger det også ligefor at give dem første prioritet.

“Målet med den nye webportal er bl.a. at tilbyde medlemmerne en bedre service online samt en god brugeroplevelse i form af webcasts og virtuelle netværksgrupper. Men det handler også om at gøre informationerne mere relevante for medlemmerne ved at differentiere indholdet gennem medlems login” siger Tevin Lac, projektchef i FDIH.

FDIH har netop afholdt en bureaukonkurrence mellem tre bureauer, og det blev Adapt, der fik opgaven.

“Adapt formåede at udfordre os samtidig med, at de satte den almindelige fornuftige købmandskab i første række. Afgørende faktorer for valget var bureauets konstante fokus på at følge strategien, nå de opsatte mål og medtænke både innovation og brugervenlighed i løsningen,” siger Tevin Lac i en pressemeddelelse, der konkluderer:

Mange af FDIH’s ønsker imødekommes bl.a ved at lade medlemmerne udveksle erfaringer og trække på hinandens kompetencer. FDIH skal være stedet, hvor medlemmerne mødes og videndele, diskutere udfordringer eller efterspørge og udbyde diverse ydelser.

Relevante links til nyheden: www.fdih.net og www.adapt.dk.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club