Af Peter Engholm 25@mail.dk

For nylig blev bureauet Magic People Voodoo People fordoblet i størrelse – med tilføjelsen af en kreativ direktør. Nu følger tre kunder, der stikker i en anden retning end bureauets øvrige kunder.

I slutningen af maj markerede Asbjørn Poulsen, tidl. strategichef hos Hello Monday, et-årsdagen for sit digitale netværksbureau, Magic People Voodoo People – det skete med ankomsten af en kreativ direktør i form af den digitale designer og AD’er Søren Smidt.

Dermed er bureauet fordoblet i størrelse på medarbejdersiden, men også på kundesiden udvides der pænt. På én og samme uge har Magic People Voodoo People landet brancheorganisationen Design Denmark, Greenpeace og danske AIAIAI.

I forvejen tæller bureauets kundeliste Telenor, Coop og en række andre danske virksomheder.

”Det har hele tiden været strategien at supplere vores mere corporate kunder med en type kunder, der stikker i en lidt anden retning. Det holder os på tæerne at have bredde i projekterne, og vi har en klippefast tro på, at det løfter kvaliteten på tværs af porteføljen, hvis man får lov at arbejde med forskelligartede projekter,” siger Asbjørn Poulsen, der er strategisk direktør i Magic People Voodoo People.

Han tilføjer:

”Fælles for de nye kunder er, at de er bundsympatiske, og at de er digitale helt ind i sjælen. Dertil kommer, at vi fornemmer stor tillid til os og vores måde at arbejde på, og det er jo en forudsætning for at vi kan skabe gode resultater.”

I første omgang vil de nye samarbejder manifestere sig i lanceringer henover efteråret og vinteren.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club