Af FiG

Bl.a. hjælper bureauet nu med markedsføring af nye shoppingcentre. Desuden er et meget kendt IT-brand kommet på listen.

Hårde tider har overskriften lydt for bureaubranchen hele efteråret. Det er det muligvis også, men det har ikke forhindret Euro RSCG i at lande tre nye kunder.

Den ene er en netværks-kunde, idet bureauet nu hjælper med at køre tv-kampagner for Disneyland i Paris ud på det danske marked.

Til gengæld er de to andre rent danske projekter.

Euro RSCG har indgået et samarbejde med IBM Danmark om udvikling af virksomhedens digitale kommunikation på egne medieplatforme (earned and owned media).

Desuden er Braaten+Pedersen, der står for udvikling af shoppingcentre, også blevet ny kunde hos bureauet. De konkrete opgaver har indtil nu fokuseret på markedsføring af to shoppingcentre under udvikling, nemlig Borgen i Sønderborg og Bloms Butikker i Skanderborg, der begge forventes at slå dørene op i løbet af de næste par år.

Endelig kan Euro RSCG Copenhagen også glæde sig over “more-bizz” på en af bureauets største kunder, Reckitt Benckiser, der udvikler produkter til rengøring, sundhed og personlig pleje.

Det betyder, at Euro RSCG Copenhagen nu også står for den skandinaviske markedsføring af brands som Galieve, Scholl, Durex og Dettol.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club