Af Pressemeddelelse

Efter en kort bureau-runde har Triumph valgt Mindshare som nordisk bureau.

Mindshare skal hjælpe Triumph med at klæde de nordiske kvinder på, idet lingerimærket på baggrund af en bureaurunde har valgt bureauet til at håndtere sine medieaktiviteter på de nordiske markeder med København som udgangspunkt.

“Triumph er markedsleder i Norden på vej mod en mere fashion-orienteret mærkeprofil. Vi var på udkig efter et bureau, som kunne hjælpe os med mere end blot et effektivt medieindkøb, og som havde erfaring med at koordinere på tværs af norden. Mindshare har vist sig at være den helt rigtige partner – også i forhold til at bruge de nye medier og nye måder til at kommunikere med forbrugerne. Vi ser frem til et stærkt samarbejde, hvor nytænkning, kreativitet, samarbejde og resultater vil være i højsædet,” siger marketingchef Sofie Lindahl-Jessen, Triumph.

Hos Mindshare er der stor glæde:

“En gammel Mindshare kunde er vendt tilbage, og det er vi naturligvis stolte af. Triumph er en rigtig spændende kunde, som jeg er sikker på, vi kan hjælpe med mange nye og kreative medietiltag på de nordiske markeder. Strategi og koordinering på tværs af markeder er en del af vores grundlæggende færdigheder. Det er ikke for ingenting, at vi for 3. gang er kåret som ‘Global Media Agency of the Year’,”, siger adm. direktør Martin Ove Rasmussen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club