Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Det nye bureau skal hjælpe forsikringskoncernen med at forbedre kommunikationen med kunderne.

Tryg producerer reklamefilm så sjældent, at det ikke er afgørende for forsikringskoncernen at fokusere på at vælge lead-bureau efter, at samarbejdet med Hjaltelin Stahl stoppede sidste sommer.

Til gengæld vil man skabe en bedre kundedialog og derfor har Tryg indledt et samarbejde med Dis/Play, som reelt erstatter direct-samarbejdet med Hjaltelin Stahl.

”Vi er i gang med at finde ud af, hvordan vi kan tune forretningen ved at skabe en bedre kunderejse,” siger konst. marketingchef Jesper Biermann og fortsætter:

”Første step er at kigge på det første år, vores kunder er hos os og hvordan vi kan optimere kommunikationen med dem. Det handler om dialog både online og offline og det er det som Dis/Play i første omgang skal hjælpe os med.”

Tryg har for nylig kørt kampagnen ’Har du reddet liv uden at vide det?’.

Til det fik de hjælp fra Robert/Boisen & Likeminded, som trådte til ad-hoc sidst i 2016, og der er ikke taget stilling til om det samarbejde skal genoptages.

Udover dialogarbejde skal Dis/Play også hjælpe med online kommunikation generelt.

”Dis/Play er valgt til at lave dialogkommunikation, men de kommer også til at få opgaver inden for online marketing, selvom det ikke er det de er valgt ind på,” siger Jesper Biermann og tilføjer, at det man har behov for lige nu er en fast  relation i forhold til at skabe en kontinuerlig dialog med kunderne.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club