Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Den nye hjemmeside kan bruges til segmenteret markedsføring og bedre branding af forfatterne.

Politikens Forlag lancerer i dag en ny hjemmeside, som giver mulighed for en segmenteret markedsføring.

Det tyske udviklingsbureau Wirth & Horn, der også har designet det tyske forlag DTVs forlagsportal, står bag den nye hjemmeside.

Sitet er lavet med et responsivt design og segmenteringsmuligheden gør, at man bedre kan servicere læserne, siger digital chef for Politikens Forlag, Jakob Harden:

”Målet med den nye side er at optimere vores første møde med læserne, lære dem bedre at kende og servicere dem på bedst mulig måde. Derfor har vi fokuseret på at få et visuelt og dynamisk site, der er responsivt, så vi kan møde læserne på alle digitale platforme.”

Hjemmesiden er desuden en opgradering af brandingen af forfatterne, qua en integration af sociale medier, interviews og videoer.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club