Af Peter Engholm 25@mail.dk

Da Par No 1 ved årsskiftet købte Uberkant, var det hidtidige bureaunavn på lånt tid. Nu er tiden udløbet, og bureauet skifter navn – og forstærkes kreativt.

Med kontorer i Viborg, Aalborg, Århus, Odense, København og Riga giver det måske også mest mening for Par No 1-gruppen at kende sine bureauer på den geografiske placering.

I al fald skifter Uberkant, som Par No 1 købte ved årsskiftet, navn til Par No 1 København.

René Bloch Frederiksen, der for snart to år siden kom til Uberkant som administrerende direktør, er fortsat i spidsen for Par No 1’s aktiviteter i hovedstaden.

Blandt aktiviteterne er ansættelser på den kreative side. Således tilknyttede bureauet tidligere på sommeren Michael Vinkel Madsen, der er producer og kreativ chef for Levende Billeder-afdelingen. Han har bl.a. været ADer hos Lintas og McCann-Erickson, reklamefilmproducer hos Kunde & Co Productions, ADer og kreativ projektleder hos VisitDenmark og senest drevet egen virksomhed.

Ny hos Par No 1 København er også Tom Møller Kristensen, der hidtil har været Art Director hos Par No 1 Aalborg. Som kreativ chef skal han drive den fortsatte udvikling af kunder og newbizz. Tom Møller Kristensen, der er grafisk designer fra Kunsthåndværkerskolen i Kolding, har tidligere været beskæftiget på nordjyske reklamebureauer og kom til Par No 1 i 2007.

Der er ingen umiddelbare planer om, at det andet Par No 1-bureau i København, Reklamebureauet Os, skifter navn.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club