Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Miljøstyrelsen har igangsat et åbent udbud for at få udviklet en kampagne til unge om kemikalier i tøj. Udbuddet lyder på knap 1 mio. kr. - inkl. annoncering.

Miljøstyrelsen er gået i udbud med en informationskampagne, der skal fortælle unge om, hvordan ændrede tøjforbrugsvaner kan sænke belastningen med problematiske kemikalier.

Udbuddet har et budget på kr. 930.000 ex. moms inkl. mediedistribution.

Udover at skulle udarbejde et koncept for kampagnen, herunder den kreative ide, som skal være tilpasset kampagnens formål, kontekst og målgruppen, skal leverandøren også levere en kampagnestrategi og en PR-indsats samt producere og distribuere kampagnen. Desuden skal man komme med forslag til KPI’er og effektmål.

Da der er tale om et åbent udbud, er der ikke en prækvalifikationsrunde, og allerede i uge 26 er der kontraktunderskrivelse og opstartsmøde.

Her er link til udbuddet.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club