Umano bag miniserie for Aller Leisure

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Aller Leisure kører i samarbejde med Royal Caribbean en miniserie med en influencer for at få børnefamilier til at tage på krydstogt. Se de første tre afsnit her.

Fra på mandag kører en outdoorkampagne for en ny kampagneminiserie. Serien har Aller Leisure som afsender, som er udviklet og konceptualiseret sammen med Umano, der også har skrevet manuskript og produceret de seks film.

Instruktør er Troelz Schmidt, der bl.a. er kendt fra YouTube-serien Nipskanalen. Med på holdet er også filmfotograf Jesper Tøffner, der er kendt for film som Dirch, Så længe jeg lever og Medieval.

Miniserien, der har influencer Mie Isaksen og hendes familie i hovedrollen og som er et samarbejde med krydstogtselskabet Royal Caribbean, har til formål at “tale ind i daglidagens små pusterum og give familier på tværs af generationer mulighed for at få indblik i, hvad det vil sige at være på krydstogtsferie,” skriver Aller Leisure i en pressemeddelelse.

”Vi ønsker at skabe opmærksomhed på alle de muligheder, der er for børnefamilier på en krydstogtsferie, og Mie Isaksen er et godt match til familiebrandet Royal Caribbean. Mie står for umiddelbarhed og spontan livsglæde, samt oprigtighed i alt, hvad hun gør. Hun står ved, hvem hun er, og hendes værdier, og derfor tror vi at danskerne kan spejle sig i hende og hendes familie,” siger business development manager for krydstogter i Aller Leisure, Kenneth Koustrup Christiansen.

De tre første afsnit af krydstogtsserien kan ses på Aller-ejede letsdo.dk, nyhavn.dk, gislev-rejser.dk og stjernegaard-rejser.dk. De efterfølgende tre afsnit kan ses fra den 10. januar.

Filmene vil udover på outdoor blive promoveret på SoMe og via Aller Medias digitale kanaler som SoMe boosts, display og via sponsorerede artikler).

Se de første tre film her: