Der var flere rosende kommentarer til Umwelts nye kampagne for Georg Jensen, da Bureaubiz omtalte det for et par uger siden.
Det er en kampagne, der har et site og en ambitiøs film som omdrejningspunkt, og selvom den kun er få uger gammel, så er der nu også rosende ord fra diverse internationale awards. Blandt andet er kampagnesitet nomineret som et af de 30 bedste websites i verden i 2015.
Følgende awards er opnået:
- Awwwards Site of the Day
- Awwwards Honorable Mention
- CSS Design Awards Website of the Day
- CSS Design Awards Finalist Website of the Year 2015
“Vi har lagt meget arbejde i udviklingen af Georg Jensens ”The Gift of Giving” kampagne, så for Umwelt teamet er det fantastisk at få denne internationale anerkendelse for vores arbejde.” siger adm. dir. Martin Michael Hansen, Umwelt. Han fortæller videre:
“Kombinationen af film, kampagnesite, produktvisning og e-commerce skaber en stærk holistisk platform og brandoplevelse. Og vi kan allerede nu se, at der en stor interesse for kampagnetraileren med over 400.000 visninger på YouTube.”
https://www.youtube.com/watch?v=yamVrJUZd_k