Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Skjorteproducenten, der er kendt fra Løvens Hule, er ude med sin første brandfilm, der fokuserer på manden i skjorten. Se filmen her.

Det danske skjortebrand Barons, der var med i Løvens Hule i starten af 2020, går nu på markedet med sin første brandfilm.

Filmen er produceret af det københavnske kommunikationsbureau, Copus, der har slået sig op på at være unge ligesom mange start up-miljøet, som er bureauets primære målgruppe.

CMO i Barons, Bastian Lind, fortæller om samarbejdet med Copus:

“Copus fangede lynhurtigt, hvad der var vigtigt for Barons som brand og for vores kunder. Vi startede egentlig med et strategiforløb, men det udviklede sig hurtigt til et projekt om at skabe vores første brandfilm. Det endelige koncept satte forventningerne højt, men filmen endte med at blive endnu bedre, end vi turde håbe på. Vi er alle sindsygt stolte af slutresultatet og har også fået rigtig positiv respons.”

”I filmen, Man in The Shirt, fjerner Barons al fokus fra selve skjorten og zoomer i stedet ind på manden der går i skjorten. Hvem er han, hvad brænder han for, og hvordan ser en dag i hans liv ud,” skriver bureauet i en pressemeddelelse.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club