SparkForce er et et-år gammelt digitalbureau, som har godt gang i væksten. Udover at være vokset til 13 medarbejdere, har Casper Rouchmann, der ejer SparkForce, netop opkøbt konkurrenten, Saabyemedia med i alt to medarbejdere og en bruttofortjeneste på en halv million kroner i seneste regnskabsår.
Casper Rouchmann, der kommer med en baggrund som marketingchef hos bl.a. Templafy og Trustpilot, mener, at han har fundet et hul i markedet:
”Mange bureauer opererer med en fast model, men hos SparkForce har vi et klart fokus på målet snarere
end processen. Vi har ikke en ’one-size-fits-all’ tilgang, men anvender de nødvendige værktøjer for at opnå resultatet hurtigt. Vi valgte at gå efter en anden strategi fra begyndelsen, og den har hurtigt vist sig at være rigtig”
Fra ejer af Saabyemedia, Frederik Saabye, lyder det:
”Casper og jeg deler samme syn på marketing og ambitioner. Da han foreslog at købe Saabyemedia og tage mig ind som partner, var det en af de situationer, hvor 2+2 giver 5 – det giver mening for begge parter. Vi har begge store forventninger til samarbejdet”.
Efter opkøbet fortsætter Casper Rouchmann som CEO, mens Frederik Saabye bliver partner og growth lead.
Deres fælles mål er at udvide den internationale kundeportefølje med fokus på det europæiske marked, og allerede i 2024 forventer de en fordobling af omsætningen.