Af Peter Engholm 25@mail.dk

Nicklas Bødtcher-Hansen er business coordinator hos Toms Gruppen. Salg og marketing ligger til familien, der har skabt OBH Nordica.

Ideen om at præmiere den person, der tilmelder sig Bureaubiz’ nyhedsbrev som nr. 5.000, giver ikke mening – i al fald ikke, hvis tanken var at sende en plade chokolade.

Nicklas Bødtcher-Hansen sidder nemlig hos Toms, hvor han er business coordinator.

“Titlen svarer til en key account manager. Jeg sidder som kundeansvarlig for Fakta, Irma, Lidl, Aldi, Ok Plus og Coops butikker i Grønland og på Færøerne,” siger Nicklas Bødtcher-Hansen.

Feltet er salg, og den uddannelsesmæssige baggrund er markedsføring og international business – i form af en cand.merc-uddannelse.

Men også familiært peger pilen på felterne salg og markedsføring. Nicklas Bødtcher-Hansen er søn af Ole Bødtcher-Hansen, der skabte OBH, og barnebarn af Henrik Bødtcher-Hansen, der stod bag HBH.

Så set ud fra et familiesynspunkt er dit job og din uddannelse næppe en stor overraskelse …

“Nej, det kan man vist ikke påstå,” medgiver Nicklas Bødtcher-Hansen.

Når man ser på antallet af modtagere af Bureaubiz’ nyhedsbrev, så har kurven været konstant stigende siden lanceringen for snart to år siden. Sagt mere jævnt: Der har ikke været én dag uden, at vi har haft flere modtagere end dagen før.

Læserinteressen er i øvrigt fulgt med. Sidste uge var således den mest trafikerede i Bureaubiz’ historie.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club