Volvo Trucks’ serie af livetests var en kæmpe succes: Serien med de spektakulære tests – bl.a The Hamster Stunt og The Epic Split – kommunikerede produktfordele på en seværdig måde.
De forskellige livetests er blevet set over 100 mio. gange på YouTube og er blevet delt 8 mio. gange online.
Den 3. december offentliggøres der en ny livetest, hvor Volvo FMX-lastvognen er i centrum.
“Vi har lanceret en række nye funktioner til Volvo FMX i løbet af det seneste år, der er med til at gøre lastvognen uovervindelig i forhold til styrke og trækkraft. For at demonstrere over for folk, hvor meget lastvognen rent faktisk kan klare, udsætter vi den for den hårdeste test, vi kunne komme på,” siger Ingela Nordenhav, direktør for global marketing og kommunikation hos Volvo Trucks.
Volvo Trucks sagde – efter seks film i serien – farvel til livetest-formlen og flirtede med prankvertising, da man i San Remo kørte op på den røde løber. Se den filmen nederst.
Se teaseren for den nye livetest her:
https://www.youtube.com/watch?v=NpoBwFD1D5k