We Love People styrker den strategiske front ved at oprette en ny stilling som head of strategic planning og kontaktchef.
Til at beklæde den stilling har man ansat Kamille Rannes, der de seneste otte år har været på Ogilvy som head of planning. Og hun indtræder samtidig i bureauets daglige ledelse.
”Kamille Rannes’ primære opgave bliver at brygge bro mellem profit og purpose og hjælpe os med at føre bevis for, at formålsdrevne kommercielle virksomheder kan outperforme ikke-formålsdrevne virksomheder,” siger CEO i We Love People Karina Holm Henriksen og fortsætter:
”Purpose er ikke en marketingbølge, men en business-bølge. Og det understreger behovet for strategisk begavelse og elegance. Begge dele ser vi i Kamille Rannes.
Og så er hun planner og glider derfor naturligt ind i We Love Peoples indsigtsbårne historie”.
Kamille Rannes har i en årrække fulgt den purposedrevne agenda for virksomheder og er velbevandret i business cases fra udenlandske virksomheder, der vil gøre en positiv forskel i verden.
”Vi ser forbrugerne, som med adblockere og nej-tak labels fortæller, hvad de mener om virksomheder, der ikke har noget på hjerte. Vi lytter ikke til virksomheder, der udelukkende fokuserer på KPI’erne for næste kvartal eller på digital transformation uden tanke for at putte noget ind i brandet,” siger Kamille Rannes.
Gry Knoop, der var strategy & proces planner hos We Love People, gik selvstændig i efteråret og arbejder nu freelance for bureauet.