Af Victoria Dahl Understrup, victoria@bureaubiz.dk

Reklamebureauet WeThink har ændret den kommunikative identitet for tandpastaen DentaCure. Den skal danne grundlag for en go-to-marked strategi på det internationale marked.

WeThink hjælper i forvejen DentaCure med at give danskerne sundere mundhygiejne, og skal nu også være lead bureau, når den danske tandpasta skal ud i verden. 

WeThink har allerede ændret den kommunikative identitet for DentaCure og udrullet kampagnen på det danske marked. Den skal nu danne grundlag for en go-to-marked strategi på nye markeder, skriver WeThink i en pressemeddelse.

For DentaCure var det vigtigt, at de i deres nye kommunikative identitet afspejlede kombinationen af klinisk dokumenterede resultater, naturlige ingredienser og tandpastaens indvirkning på livskvaliteten.

WeThink blev ifølge pressemeddelsen valgt, fordi de fra starten udviste indsigt i produktet og markedet. Fie Risager, digital project manager hos WeThink tilføjer:

“En af de største fornøjelser ved at udarbejde denne kampagne er, at vi får lov til at følge den helt fra start. Ved hjælp af indgående forståelse af markedet, har vi fået skabt en stærk kommunikativ identitet, og vi glæder os til at følge og måle resultaterne, som skal bruges, når vi skal udover danske grænser.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club