2 pencils til &Co

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Momondo-kampagnen har fået meget international opmærksomhed og det fortsætter.

Det bliver ved med at regne med priser over &Co og Momondo. Således også til DA&D Festival i London, der løber af stabelen i London i denne uge.

På førstedagen er 177 pencils udvalgt. Og &Co og Momondo sørger for, at Danmark er med på listen.

Bureauet får nemlig 2 pencils i kategorierne Use of Digital & Social Media og Advertising & Marketing Communications/Brand med The DNA Journey.

I den første kategori er der i alt udvalgt 13 pencils og i den anden er der kun udvalgt 3 pencils.

DA&D er en af de sværeste awards at vinde. I år er der indsendt ikke færre end 26.000 arbejder.

Farven på blyanterne får &Co først at vide på på torsdag.

Mulighederne er Wood, Graphite, Yellow og Black – hvor Wood er at sammenligne med en bronze, mens Black er den ultimative hædersbevisning, og den bliver kun uddelt, hvis juryen mener, at arbejdet er Ground Breaking. Normalt bliver der ikke uddelt mere end en håndfuld Black Pencils.