Af Peter Engholm info@bureaubiz.dk

Hvilket spørgsmål stiller man oraklet, der kan se ind i fremtiden, men som kun vågner hvert 10. år? Se filmen – og svaret – her.

Den danske instruktør Tore Frandsen rejste i begyndelsen af året – sammen med familien – til Los Angeles for at arbejde derfra.

Herhjemme var det bl.a. blevet til gevinster ved True Award og CCA for Saatchis Coca-Cola-film.

Nu er tyske Sennheiser – mikrofoner, hovedtelefoner m.m. – ude med ny film, som danskeren har instrueret.

Filmen, der er optaget i en lille hytte i de rumænske bjerge, beskriver et besøg hos et orakel, der vågner hvert 10. år – og besvarer ét spørgsmål om fremtiden …

Filmen vandt i denne uge bronze i Art Director’s Club i Tyskland for Best Director og Best Cast, den er nomineret i New York Festvial i fire kategorier, herunder Direction, og er i øvrigt indsendt til Cannes Lions.

Både bureau og produktionsselskab er fra Hamburg, hhv. Philipp und Keuntje og Mypony.

Tore Frandsens agent, Nina Fryland fra Storyroom, oplyser, at han netop nu er i Danmark for at instruere den næste film for Royal Beer og Dizzy Mizz Lizzy.

Se mere om Tore Frandsen her.

Kommentarer