Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Den amerikanske softwareproducent Citrix er kommet tilbage i folden hos Morsing, som derfor igen er ansvarlig for alle kommunikationsaktiviteter i Danmark.

Den amerikanske softwareproducent Citrix har efter en budrunde valgt kommunikationsbureauet Morsing som nyt bureau i Danmark.

Og det er ikke første gang, at de to stifter bekendtskab med hinanden.

For fem år siden var det Morsing, der assisterede Citrix på kommunikationsfronten.

Men i 2012 valgte Citrix at lægge kommunikationsaktiviteterne internt.

Nu har de så valgt at bruge eksterne kræfter igen og Morsing vandt pitchen og skal derfor fremover varetage alle presseaktiviteter og medierelationer samt stå for indholdsproduktion til Citrix’ sociale medier.

Adm. dir. Finn Morsing er glad for at kunne byde Citrix tilbage:

”Vi har i mange år været specialiseret inden for it og tech, og derfor er vi selvfølgelig meget glade og stolte over, at Citrix igen har valgt os til at repræsentere dem i Danmark. Citrix er en virksomhed af afgørende betydning, der i mange år har været førende inden for softwareudvikling, og vi glæder os til at rykke kommunikationsaktiviteterne til det næste niveau.”

Mads Skalbo, regional direktør for Citrix i Danmark og Sverige, forklarer, hvorfor valget faldt på Morsing.

”Morsing er et kreativt kommunikationsbureau med øje for resultater og relevans. Og så forstår de både at udfordre og udføre. Derudover er det vigtigt for os, at vores bureau arbejder for at forstå vores forretning og taler ind til målgruppen. Vi har mange spændende aktiviteter i ærmet, som jeg glæder mig til at se effekten af.”

Kommentarer