Digitalt bureau til Bülows lakridser

Zandra Damsgaard
zandra@bureaubiz.dk

Lakrids by Johan Bülow står over for en digital satsning og har sat et bureau på opgaven.

At ”udfolde det digitale potentiale” i Lakrids by Johan Bülow bliver et nøgleprojekt for Magic People Voodoo People i den kommende tid.

Faktisk er det digitale bureau allerede i gang med at løfte opgaven for lakridskoncernen, der for nylig har ansat Michael Rying som onlinechef.

“Jeg har arbejdet sammen med Magic People Voodoo People i en årrække nu og kender derfor den måde, de arbejder på, indgående. Jeg er overbevist om, at de er de rigtige til at sikre Lakrids’ digitale udtryk i årene, der kommer,” lyder det fra Michael Rying, der har en fortid i Normann Copenhagen og B&O Play.

Resultatet af samarbejdet vil kunne ses fra sommeren i år, oplyser Magic People Voodoo People i en pressemeddelelse.

“Det er et projekt, der både rummer en kompleksitet på e-com delen, som kræver grundig omtanke, men som også rummer en stor og lækker digital brandingøvelse. Vi glæder os meget til at være med til at løfte den digitale oplevelse og skabe resultater,” siger bureauets kreative direktør Søren Smidt.