Fitness World vælger So-Me bureau

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Bureauet har arbejdet projekt-wise for kæden de seneste par måneder og har nu fået en fast kontrakt. Samtidig fik bureauet kontrakt med kædens low-price kæde, Urban Gym, ved årsskiftet.

I oktober sidste år valgte Fitness World Ocean Agency til bureau. Nu har fitness-kæden valgt et bureau til social media aktiviteter. Det er Wonderland, som har arbejdet på projektbasis for kæden de seneste måneder.

Bl.a. med nedenstående film, der blev lanceret for et par uger siden:

Wonderland fik ved årsskiftet Fitness Worlds low-price kæde Urban Gym som kunde og det er baggrunden for, at valget også faldt på bureauet til Fitness World.

”Vi har set, at bureauet har gjort det godt for Urban Gym og derfor gav det god mening også at vælge dem til os, siger social media manager hos Fitness World, Charlotte Nordland.

Fitness World valgte i efteråret Ocean Agency som bureau og om årsagen til at udvide med et bureau på SoMe-aktiviteterne, siger Charlotte Nordland:

”Vi har haft brug for nogle ekstra kræfter specifikt på social media-delen, både til at sparre med og til produktion og derfor valgte vi endnu et bureau”.

Urban Gym bruger også flere bureauer. Det er Boye & Spellerberg, Blackwood Seven, Help PR og China Soft og ifølge projektleder i Wonderland, August Kalsø Rein, er SoMe-aktiviteterne overtaget fra Help PR.