Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

webCRM har valgt Klausen + Partners til at udvikle og eksekvere ny marketingstrategi.

WebCRM er på jagt efter endnu flere kunder, og det skal Klausen + Partners hjælpe med at skaffe.

Det skal ske ved at udvikle en ny marketingstrategi, der bl.a. har fokus på leadgenerering.

webCRM står bag en cloudbaseret software, der gør CRM-arbejdet lettere for sælgere overalt i verden.

I de seneste år er virksomheden vokset markant, og det kræver en samarbejdspartner og en ny strategi.

”Vi har nået en størrelse, hvor der er behov for at få strømlinet vores kommunikation. Vi har stærke salgskompetencer i huset, men der er også brug en samarbejdspartner, der kan se vores virksomhed lidt udefra og sparre med os i udviklingen af en ny marketingstrategi,” siger Maja Gierringe, marketingchef hos webCRM.

Om årsagen til at valget af samarbejdspartner faldt på Klausen + Partners, siger Jørgen Rode, adm. direktør hos webCRM:

”Klausen + Partners er det helt rigtige bureau for os på den rejse, vi er ude på lige nu. De har stærke BtB-kompetencer og kan fremvise konkrete resultater. De kan styrke vores markedskommunikation og være en ligebyrdig medspiller, når det gælder udviklingen af salgsarbejdet”.

webCRM er grundlagt af sælgere, og har CRM som en af spidskompetencerne. Og det er en af grundene til, at kontaktchef Mette Frich Mathiesen fra Klausen + Partners ser frem til samarbejdet.

”webCRM har allerede styr på salgsarbejdet. Det betyder, at vi fra starten kan koncentrere os om leadgenerering og om at nurse basen. Vores fornemmeste opgave bliver at sørge for, at sælgerne får frigivet ressourcer til de leads, der allerede er varme,” siger Mette Frich Mathiesen.

”Derudover skal den nye marketingstrategi skabe konsistent kommunikation på tværs af platforme og organisation. Her kan vi byde ind med proces og erfaring,” siger hun.

Kommentarer