Nye bureauer til Royal Unibrew

Zandra Damsgaard
zandra@bureaubiz.dk

Royal Unibrew har oprustet med to nye bureauer, som skal hjælpe bryggeriet med ”at innovere, udvikle nye produkter og konstant gå en ekstra mil for at bidrage til de gode øjeblikke”.

De samarbejder allerede med blandt andre Bates Y&R, Kindly, Mannov og Mindshare, og nu har Royal Unibrew føjet yderligere to bureauer til porteføljen.

Fremover skal Relationmedia og TradeCPH (tidligere Trade Production) være med til at styrke og forbedre bryggeriets aktiviteter i blandt andet HoReCa, Retail og Convience samt til sommerens festivaller som Smukfest, Musik i Lejet, Copenhell med flere.

Relationmedia og TradeCPH har på projektniveau i forvejen fungeret som strategiske partnere på tværs af hele Royal Unibrews portefølje, men der er altså nu indgået en formel aftale med de to bureauer, som kommer til at indgå i Royal Unibrews eksisterende bureau-set-up.

“Vi har valgt de nye partnere baseret på deres individuelle styrke, kendskab til vores kunder, ambitionsniveau såvel som personlige pasform med vores organisation. Alle vores partnere er villige og i stand til at gå den ekstra mil for de bedste resultater og dermed bidrage til at skabe mindeværdige øjeblikke,” siger marketingdirektør Ilco Kwast ifølge en pressemeddelelse.

Royal Unibrew har med Ilco Kwas fået nyt blod på marketingfronten, og bryggeriet fik sidste år ligeledes ny direktør i skikkelse af Jesper B. Jørgensen, der blandt andet har en lang karriere hos konkurrenten Carlsberg på CV’et.

Ud over de to nye samarbejdspartnere har Royal Unibrew oprustet internt og blandt andet trukket grafik og social media management delvist ind i huset. De to nye bureauer erstatter delvist oplevelsesbureauet Montdor, der i slutningen af 2016 afsluttede samarbejdet med bryggeriet.