Spring/Summer bag kampagne for nyt Beoplay produkt

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Spring/Summers kampagne for det nye Beoplay produkt, M5, spiller på følelser som kærlighed, glæde og frygt. Se filmen her.

Beoplay lancerede torsdag i sidste uge i Las Vegas en ny højttaler i en helt ny produktserie.

Bag kampagnen for den nye højttaler, Beoplay M5, står Spring/Summer, som har lavet film inkl. behind the scenes film, stills, in-store materiale, website og koncept til showroomet i Las Vegas.

https://www.youtube.com/watch?v=CSFDIlp17n8

https://www.youtube.com/watch?v=olGXcVOsqNA&t=4s

“Produktet er en ny højtaler der går ind i multi-room kategorien, hvor lydprodukter forbindes via en app, så det kan spille sammen med tidligere B&O Play produkter f.eks. A9 og A6. Vi kunne have valgt at portrættere et hjem med lyd, men vi valgte Glyptoteket, som giver en stærk visuel oplevelse. Og her kom konceptet så til at handle om at sætte musik til det man oplever, når man er på Glyptoteket”, siger Spring/Summers kreative direktør, Pelle Martin, der sammen med kreativ chef Robert Thomsen står bag kampagnen.

Spring/Summer har fået den danske kunstner Mont Jake til at sætte lyd til de tre følelser: kærlighed, glæde og frygt.

Kampagnen startede i torsdags samtidig med lanceringen i Las Vegas og det er B&O Play, der selv står for planlægningen af kampagnen.

B&O Plays leadbureau er det svenske bureau B-Reel, men virksomheden bruger flere forskellige bureauer og Spring/Summer har tidligere lavet opgaver for B&O Play.