1 bureau og 2 danske virksomheder i spil til B2B-pris

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Danfoss og Terma cases er sendt i finalen i international konkurrence om B2B kreativitet.

Cross Border Communications (CBC) hører til de få danske bureauer, der har specialiseret sig i international B2B markedsføring.

Derfor er bureauet selvsagt stolt over at kunne gøre sig gældende i en konkurrence, der ikke trækker den store opmærksomhed på den hjemlige arena, men som man selv noterer – er den største event af sin slags i verden.

Det drejer sig om B2B Marketing Awards i London, der uddeles d. 21. november i London foran et publikum på forventet 700.

CBC har fået tre nomineringer til prisen.

To for Danfoss i Best Use of Creative og Best Use of Content Marketing. Desuden er man nomineret for Best Website for arbejde for Terma.

“Arbejderne er et resultat af et dybt og effektivt partnerskab med kunderne, som hver for sig har spillet en stor rolle i successen bag kampagnerne,” siger adm. dir. Ali Shah.

Han karakteriser selv Best Use of Creativity som den mest prestigebetonede kategori i konkurrencen.