1 kontaktdirektør og 3 nye kunder til Co+

Peter Engholm
25@mail.dk

Kontaktfunktionen skal styrkes på bureauet, og der er nye kunder til den nye mand, som netop er tiltrådt.

B&O slog i forrige måned fast over for Bureaubiz, at Co+ er koncernens leadbureau – dermed et farvel til dén position for Ogilvy – men for Co+ har efteråret ikke alene budt på opgraderinger af eksisterende kundeforhold, man har også landet nye kunder.

Desuden har man ansat en ny kontaktdirektør – bl.a. til at håndtere de nye kunder. Det drejer sig omThomas Hedegaard, som kommer fra DDB, hvor han var i over otte år – før da var han i fem år marketingchef i Telia.

“Thomas skal med sin erfaring og professionalisme styrke vores kontaktfunktion – en nødvendighed, takket være en heftig kundetilgang,” siger Gaute Høgh, stifteren af Co+.

Strategidirektør Peter Kastrup-Misir uddyber kundetilgangen – så meget, det på nuværende tidspunkt kan la’ sig gi’ sig:

“Vi har fået en stor kunde inden for finansektoren i London – en kunde, vi fik i konkurrence med britiske bureauer. Dertil kommer Norges største chips-producent, Sørlands Chips, hvor vi er involveret i en del konceptudviklings-projekter.”

Dertil kommer en dansk – jysk, for at være mere nøjagtig – kunde, som får disse ord med på vejen:

“Der er tale om en tung industrivirksomhed af de helt store – som er ude i 40 lande. Ikke prestigekunde, som alle pr. definition gerne vil have, men den positive overraskelse, der ligger i at stifte bekendtskab med et diskret – men stort – corporate brand,” siger Peter Kastrup-Misir, der forventer at kunne fortælle om flere nye kunder inden for kort tid.

Thomas Hedegaard, der får ansvaret for ovennævnte kunder, følger i øvrigt samme korte vej fra Bredgade 6 til Adelgade 15 i København K, som tekstforfatteren Helle Goodstein tog for nylig. Hun kommer fra Sepia, hvorfra Co+ også har hentet Tore Pein Jensen ind som ny partner og direktør.