3-Stjernet vælger PR-bureau for første gang

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Samarbejdet med et PR-bureau sigter bl.a. på at give et mere nuanceret billede af brandet.

Indtil nu har 3-stjernet kun lejlighedsvis samarbejdet med et PR-bureau, fortæller salgs- og marketingchef Jørgen Lund Petersen.

Men efter, at man i efteråret skiftede reklamebureau til Nørgård Mikkelsen, besluttede man også at indgå et fast samarbejde med et PR-bureau.

Efter en løbende dialog i efteråret, valgte man Kompas Kommunikation, der allerede i starten af 2014 gik i gang med og netop har udarbejdet en ny PR-strategi for pålægsvirksomheden.

At valget faldt på Kompas Kommunikation skyldes bl.a. deres erfaringer inden for fødevarer og FMCG med eksempelvis Carlsberg Danmark, Altia Danmark, Semper, Cederroth og Peter F. Heering på kundelisten.

Om PR-strategien fortæller Jørgen Lund Petersen:

”Målet med PR-strategien er, at 3-stjernet ikke kun skal opfattes som en salamiproducent. Vi vil gerne give et mere nuanceret billede at 3-Stjernet som brand, og at vi har en stor produktportefølje, herunder vores frokostpålæg, Frokostfavorit”.

PR-strategien rulles ud nu og vil primært komme til at foregå via livsstils- og nyhedsmedier samt blogs.