Nordjylland tager på ny temperaturen på ”virkningsfuld, kreativ og veludført markedsføring” i form af Årets Brøl. Sidste år indsendte bureauer, selvstændige kreative, producenter og annocører godt 150 arbejder til bedømmelse i konkurrencen, og dette niveau holdes i dette års udgave af prisen, som arrangeres af Erhverv Norddanmark.
Prisen har ikke færre end 20 kategorier, og juryen – anført af kreativ direktør hos &Co, Thomas Hoffmann – har udpeget 2-3 arbejder i hver kategori til shortlisten, der tæller 50 arbejder i alt.
Shrpa og Clienti dominerer ikke kun indsendelseslisten, men også shortlisten: De to store nordjyskebureauer har hhv. 18 og 10 nominerede arbejder på shortlisten, der kan ses her. I alt 14 bureauer, solister og annoncører er shortlistet.
Prisoverrækkelserne sker i forbindelse med den afsluttende Årets Brøl-fest i Nordkraft i Aalborg fredag 29. august.