Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Budgettet gælder det professionelle marked, og parterne har allerede haft premiere på samarbejdet.

På det private marked valgte Kohberg i slutningen af 2013 at indlede et samarbejde med Nørgård Mikkelsen. Nu følger så et nyt bureau til at bearbejde det professionelle marked.

Valget er faldet på 727 i Skanderborg.

“Vi har valgt 727 som vores samarbejdspartnere, fordi de i et ambitiøst og meget indsigtsbaseret oplæg har vist stor forståelse for det professionelle marked i Danmark og forstået vores udgangspunkt i forhold til både økologi, produkt og processerne i køkkenerne. Vi glæder os til at folde hele kommunikationsplatformen ud og starte et langt tættere samarbejde med vores professionelle kunder,” siger Pernille Hougaard, der er marketingchef hos Kohberg.

Ved hjælpe af cases, storytelling og en langt skarpere profil, arbejder 727 på at videreudvikle Kohbergs platform, så den er mere inkluderende og inviterende over for B2B segmentet.

Og samarbejdet har allerede haft premiere. Under Copenhagen Food Fair blev der i stor stil spist økologisk brød til, mens Kohberg opfordrede de professionelle gæster til at kickstarte Økoløft med Kohberg, hvilket understøtter regeringens Økologiske Handlingsplan 2020, hvor målet er 60% økologi i gennemsnit i de måltider, som de deltagende køkkener serverer.

“I en branche, hvor alle kan det samme, kan en markant og differentierende kommunikation gøre hele forskellen for et brand. Kohberg ønsker at inkludere sine professionelle kunder og dele ud af sin solide faglighed for at blive anerkendt som Danmarks bedste på rugbrød og økologi. Og lige præcis den forskel, er vi meget glade for at være med til at eksekvere,” siger Michael Brønd, konceptchef hos 727.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club