Effection, der leverer løsninger inden for visuel kommunikation, skal fremover stå
for branding i Danske Shoppingcentres 16 shoppingcentre.
Samarbejdet, der løber over tre år, skal bl.a. bruges til at udvikle kommercielle løsninger og
understøtte centrenes vækststrategi, fortæller chief digital officer i Danske Shoppingcentre, Jacob Saugmann:
”Det giver rigtig god mening for os at have en aftale, der involverer flere forskellige dele
af huset, så vi sikrer samme høje kvalitet i hele organisationen. Samtidig er det vigtigt,
at aftalen er lavet med respekt for, at vores centre har hver deres visuelle udtryk, som
har stor værdi og kendskabsgrad lokalt. Alt sammen for at understøtte vores vision
om at skabe Fremtidens Markedspladser.”
CEO i Effection, René Rafn Hansen er naturligvis glad for aftalen:
”Med Effection som strategisk partner får Danske Shoppingcentre en leverandør, der favner hele
processen – fra rådgivning, design og konstruktion til produktion, projektledelse og
lokal installation. Vi er stolte af at kunne bidrage med både kreativitet, driftssikkerhed
og lokalt nærvær i hele landet.”
Effection har tidligere samarbejdet med enkelte af centrene, men skal altså arbejde med alle 16 centre, som er Aalborg Storcenter, Amager Centret, City2, Copenhagen Designer Outlet, Frederiksberg Centret, Friis Shoppingcenter, Glostrup Shoppingcenter, Helsingør Bycenter, Herning Centret, Ishøj Bymidte, Kolding Storcenter, Lyngby Storcenter, Nørrebro Bycenter, Randers Storcenter, SlotsArkaderne og VestsjællandsCentret.
