Tidligere Ogilvy-chef til Advice

Zandra Damsgaard
zandra@bureaubiz.dk

Lise Fink Vadsholt, der tidligere på året måtte forlade Ogilvyone efter en omstrukturering, er ny i ledelsen hos Advice.

Advice har pr. 1. oktober udvidet ledelsen med en nyansat chef for Branding & Marketing, som er reklamebureauets største forretningsområde.

Lise Fink Vadsholt kommer her til at supplere Birte Darting Biker og Rune Dalgaard og bliver samtidig ansvarlig for udviklingen af bureauets customer experience-ydelser.

Efter fire et halvt år i spidsen for Ogilvyone trak Lise Fink Vadsholt i januar stikket uden at have et nyt job på hånden. Det skete som en direkte konsekvens af beslutningen om at samle Ogilvy & Mather, Ogilvyone og Ogilvy Healthworld i én virksomhed.

Et godt match
I sit nye job skal Lise Fink Vadsholt med adm. direktør Espen Højlunds ord ”forene strategisk rådgivning om kundeoplevelsen med eksekveringen af brandet i de direkte digitale touchpoints”.

”Med sine cirka 20 års erfaring med CRM og dialogmarkedsføring og en stærk passion for at tænke i sammenhængende kundeoplevelser på tværs af kanaler og kontaktpunkter er Lise et rigtigt godt match for os,” siger Espen Højlund ifølge en pressemeddelelse.

Dette, forklarer han, blandt andet fordi virksomheder i dag skal tænke mere i relation og samtidig bruge mange af redskaberne fra dialogværktøjskassen både strategisk og taktisk.

Går ydmygt til opgaven
Foruden det seneste job som adm. direktør i Ogilvyone har Lise Fink Vadsholt tidligere været partner i Peoplegroup, nordisk marketingchef i Codan og CRM Manager i Telia. Hun går ydmygt til opgaven i Advice:

”Jeg håber, at jeg kan styrke Advices kompetencer både i forhold til at bruge data til at udvikle brand og kundestrategi og i forhold til at udnytte dialogredskabskassen i løsningerne.”

Ud over ansættelsen af Lise Fink Vadsholt har Advice forfremmet en række nøglemedarbejdere, som fremadrettet skal løfte opgaver inden for PR, marketing og branding, digital markedsføring og sociale medier.