Aarhus-bureau lander energi-kunde

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Energi Danmarks digitale budget har holdt flyttedag. Det er sket uden forudgående konkurrence.

Det digitale bureau Mediaworkers og det kreative bureau Czoo kender hinanden fra forskellige kunder, og den relation blev til gavn for Mediaworkers.

Bureauet kan nu skrive Energi Danmark på kundelisten, og det er sket uden forudgående konkurrence.

“Vi har selv sonderet markedet, før vi valgte vores nye samarbejdspartner. Mediaworkers fandt vi frem til bl.a. via en anbefaling fra vores kreative bureau Czoo,” siger HR- og kommunikationschef, Inge-Louise Linderoth Lolck.

Det bliver Energi Danmarks Umbraco sites og tilhørende iOS app der i første omgang bliver omdrejningspunktet for samarbejdet og opgaverne bliver bredt orienteret.

“I første omgang skal de hjælpe os med at få lanceret et site i Tyskland, hvor vi skal i luften. Men vi skal også i de kommende par år have optimeret vores øvrige sites, og kigget på brugergrænsefladerne – her skal de samarbejde med Czoo. Men også vores App til iPhone vil de komme til at beskæftige sig med,” siger Inge-Louise Linderoth Lolck.