https://www.youtube.com/watch?v=bw1iIbByw2k
Sidste års dansende abe, Rynke, gør comeback på YouTube. Den nye reklamefilm har stadig elementet af en god energi fra naturen giver en smuk dag – nu lagt sammen med et skud optimisme:
”Rynke er den perfekte talsperson for Rynkeby, fordi han står for en positiv tilgang til livet og symboliserer det naturlige. Han både bor i naturen og lever af det naturlige, nemlig frugt, og det er noget, der passer rigtig godt til Rynkebys to bærende værdier: Nemlig naturlighed og ansvarlighed”, siger Jørn Falk, marketingchef i Rynkeby, i en pressemeddelelse.
Han tilføjer:
”I den nye film er budskabet det samme, men vi får yderligere formidlet budskabet om, at man med et positivt livssyn kan vende små, irriterende situationer til noget godt og derved få en god dag alligevel. Vi vil gerne inspirere folk til at få det bedste ud af livet. I den nye film får vi også introduceret vores nye juicebar, som bliver den naturlige scene for vores produkter.”
Bureauet bag er – i lighed med den første film – Nørgaard Mikkelsen.