Radoor & Co er netop valgt som ADHD foreningens webbureau. Foreningen har ikke tidligere arbejdet med et webbureau, men har hidtil – og vil fortsætte med – at samarbejde med det aalborgensiske reklamebureau Weltklasse.
Adm. dir. hos Radoor & Co, Jacob Radoor fortæller om opgaven:
”Vi er blevet udvalgt til at udvikle alt, lige fra design og koncept, til udvikling og programmering af hele foreningens nye online univers”.
ADHD Foreningen har omkring 6.500 medlemmer og bruger hjemmesiden til at informere om og skabe kendskab til ADHD, samt til at udbyde kurser. De sender desuden et nyhedsbrev ud en gang om ugen til fagpersoner samt endnu et nyhedsbrev ud en gang hver 14. dag til frivillige i foreningen.
Nu skal Radoor så ind og lave en helt ny digital platform og indføre nye systemer og om baggrunden for at vælge Radoor, siger kommunikationschef Tina Vaarning:
”Vi havde brug for finde et bureau, der kan udvikle vores web-løsning. Vi blev præsenteret for et godt oplæg fra Radoor og synes, at vi taler samme sprog”.