Agenda Group går fra en til to partnere

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Den nye partner, som får titel af strategisk direktør skal udover at styrke bureauet ledelsesmæssigt, have særligt fokus på brand activation.

Agenda Group har det seneste år haft Andreas Høgsberg som eneste partner, siden Casper Christiansen forlod Agenda Group sidste år.

Nu bliver antallet af partnere så fordoblet, idet Anders Hageskov er tiltrådt som strategisk direktør og samtidig bliver partner og dermed en del af ledergruppen.

Anders Hageskov kommer fra JWT, hvor han forlod jobbet som adm. direktør i januar i år i forbindelse med, at bureauet blev overtaget af Ogilvy. Tidligere har Agenda Groups nye partner været selvstændig i et par år samt client service director hos Hjaltelin Stahl.

Om baggrunden for at tage Anders Hageskov med ombord, siger adm. dir. Andreas Høgsberg:

”Anders skal være end del af direktionen, og dermed styrke bureauet ledelsesmæssigt. Derudover skal han have særligt fokus på vores Brand Activation; på at opgradere vores strategiske kompetencer og sidst men ikke mindst på at få styrket vores kreative afdeling yderligere.”

Agenda Group har igennem flere år investeret intensivt i specialisering i live kommunikation og det er netop det, Anders Hageskov fremhæver ved at han har sagt ja til jobbet:

” Agenda Group har altid imponeret mig ved netop at have forstået, hvad der sker, når mennesker møder budskaber live – altså rent fysisk. I takt med den digitale udvikling er den kompetence blevet mere og mere relevant. Jeg mener, at Agenda Group med deres specialisering i live og oplevelser som udgangspunkt for helhedskommunikation, kan have en meget spændende fremtid foran sig”.

Agenda Group har 16 medarbejdere.