AKQA bag repositionering for Superoffice

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

SuperOffice er ude med sin første film i en ny repositionering, som AKQA står bag. Mindshare står bag mediestrategien.

SuperOffice er i denne uge gået ud med kampagnen: Pipeline-Anxiety: Get it out of your system and into ours.

Kampagnen består af en film, som er produceret af AKQA, og som er første skridt i en større repositionering, som AKQA har udviklet for SuperOffice.

Filmen, Too late, buddy, viser hvordan usammenhængende arbejdsproceser og manuelle processer giver højere omkostninger pga. oversete detaljer.

“I et marked, hvor miljøet er præget af langsommere vækst og øget pres på omkostninger, er CRM-adoption i stigende grad en strategisk mulighed for vedvarende, kundedrevet vækst,” siger Bettina Berntsen, CMO of SuperOffice, i en pressemeddelelse.

Kampagnen, der bliver vist i over 20 lande, består udover en film også af programmatiske annoncer og annoncering på LinkedIn samt på Meta og Google. Mindshare har stået for mediestrategi og køb, og kampagnen vil blive fulgt op i 2026.