Anew får ny kunde

Emil Nørlund
emil@bureaubiz.dk

Den danske virksomhed, The Whole Company, har skiftet reklamebureau og skal nu arbejde sammen med Anew.

Holdingselskabet The Whole Company, der råder over brands som Fredsted The, Castus, Trope og Heidelberg, skifter bureau til Anew efter en pitch-runde med flere større bureauer i spil.

Anew skal nu bidrage til The Whole Companys internationalisering og eksport ved at skabe en global brand-identitet til internationale koncepter og pt. er bureauet i gang med at skabe nye koncepter for koncernens eksisterende produkter, samtidig med at der er øje på nye internationale brands og globale koncepter.

 

Eks. på nyt design som Anew har lavet for The Whole Company.

Marketingchef fra The Whole Company, Anders Spodsbjerg, fortæller om det nye samarbejde:

”Vi valgte Anew, fordi de ikke er bange for at smide deres darlings på porten og lytte. De er meget konstruktive – og det er et samarbejde, hvor der er højt til loftet, og hvor vi arbejder hårdt for at nå nogle høje mål.”

The Whole Company har de seneste år kunne præsentere flottet regnskaber. Senest i 2016 havde selskabet et overskud før skat på 8,6 millioner kroner.

Før skiftet til Anew havde The Whole Company DDB Copenhagen som bureau.