https://www.youtube.com/watch?v=uVAsWR6gEQk
Instruktøren Asger Leth hviler ikke på laurbærerne – Webby-awarden for en måned siden for Deutsche Telekom og ”Move On” følges nu op af en film for Arla Harmonie.
En ny kampagne udviklet af BBDO Damark, med bl.a. Asger Leth-fillmen, fortæller historien om, at når du drikker økologisk mælk, så bidrager du til noget godt – hjælper til at undgå kunstgødning i naturen, til at 47.000 køer kommer på græs hver sommer og til at støtte Arlas Nul Spild program
Kampagnens – helt naturlige – payoff er ”Gør en forskel”.
Tilgangen er, at uanset hvem du er, så er du en del af et fællesskab, som bidrager til at gøre en forskel i verden.
Kampagnen fortæller ikke historien, snarere historierne – nemlig danskernes historier. Med de økologiske ambassadører som talerør. Og disse ambassadører er vidt forskellige: Ung og gammel. Karrierekvinden og musikeren. Modelbyggeren og mountainbikeren. Københavneren og vestjyden.
For at fange sjælen i de mange personer, filmen skildrer, rejste Asger Leth Danmark rundt med et meget lille kamerahold for netop at komme helt tæt på historierne. I vintermånederne og igennem foråret, fra tidlig morgen til sen aften, for netop at vise, at du kan gøre en forskel hele dagen. Året rundt.
Filmen kan ses på tv og i biografen fra mandag den 3. juni og understøttes af annoncer i udvalgte landsdækkende dagblade.