Af Zandra Damsgaard zandra@bureaubiz.dk

Ny kampagnefilm fra Interflora og Brandhouse spiller vanen tro på følelserne.

Husk dem, du ikke holder jul med.

Det er budskabet fra Interflora, som i ny kampagnefilm fortsætter traditionen med at spille på følelserne. I julefilmen ’Captain Bobo’s Christmas’ har en lille pige kastet sin kærlighed på en bestemt bamse i børnehaven – og han kan jo altså ikke komme med hjem, ej heller i julen.

https://www.youtube.com/watch?v=JhxXtr_L59A&feature=youtu.be

Interflora har for vane at prioritere følelser over humor, og den nye film er ingen undtagelse. Det handler, fortæller Interfloras marketingdirektør Zvi Goldstein, om at bringe mennesker tættere på dem, de holder af.

”Sidste år lavede vi et samarbejde med Røde Kors om at skaffe besøgsvenner til de mange ensomme i Danmark. Denne film er en forlængelse af det tema, hvor vi minder om, at vi også skal huske dem, vi holder af, men ikke holder jul med,” lyder det fra Zvi Goldstein i en pressemeddelelse.

Brandhouse har lavet filmen i samarbejde med produktionsselskabet Bacon. Den er den første af tre kampagnefilm – de to andre kommer i 2017.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club