En kunde, der jubler over, at bureauets kampagne virker fortrinligt. Meget mere kan man vel ikke ønske sig som bureau.
Måske lige bortset fra, at han også ville nævne bureauets navn.
Det er direktøren for Ringkøbing Landbobank, John Fisker, der i går i Børsen i forbindelse med halvårsregnskabet jublede over bankens kampagne rettet mod velhavende danskere.
Banken har brugt et millionbeløb på markedsføring for at trække de rige kunder til. Det har bl.a. omfattet annoncer i aviser (ved kurslisterne) og tv.
“Annoncerne, de virker,” konstaterer John Fisker over for Børsen, da han bliver spurgt til velhaversatsningen.
Regnskabet viser et rekordresultat, og bankens antal af kunder er aldrig før steget så meget på et halvt år før, som i de første seks måneder af 2013.
Da han tidligere på året fortalte Børsen om satsningen var forventningen ikke, at resultaterne nødvendigvis ville komme meget hurtigt.
“Om jeg har fået dækket omkostningerne til markedsføring allerede? Det har jeg nok ikke, for vi bruger ret mange penge lige i øjeblikket. Men jeg har råd til, at betalingen først kommer over et par år,” lød det dengang fra John Fisker, der ydermere fortalte, at han var parat til at spendere flere millioner, hvis kampagnen bliver erklæret som en succes.
Det tyder på, at halvårsregnskabet er en god nyhed for bureauet – der er aarhusianske Aros Kommunikation.