Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Den nye manager er fundet hos Experian og får ifølge Linkedin til opgave at opbygge et nyt loyalitets-program.

Meddelsomheden hos B&O er ikke stor, og det er heller ikke lykkedes at få kontakt til Christina Rüsz selv. Men ifølge hendes Linkedin-profil har hun valgt at tage imod et nyt job hos det danske design-brand.

Her fortæller hun, at hun er ansat som ny Global CRM Loyalty Manager hos B&O. Christina Rüsz kommer fra et job som salgs- og marketingdirektør i Experian, hvor hun har været i godt et år.

Det fortælles videre, at hun skal beskæftige sig med at etablere et nyt loyalitetsprogram, der hedder ’friends of the house’, som har til formål at øge salget og opbygge loyaliteten til B&O.

Tidligere var Chrisinta Rüsz salgschef i YouSee samt salgsdirektør i Canal Digital.

Hendes ansættelse kommer i forlængelse af, at B&O på det seneste har knyttet flere ledende marketingfolk til sig.

Så sent som i sidste måned blev Anton Greiffenberg ansat som global pr & communication manager hos B&O Play. Han kom fra et job som Director for PR-bureauet MSLGroup.

Lige før sommerferien blev kreativ direktør og partner i det digitale bureau Hello Monday, Jakob Kahlen, også ansat i B&O Play med ansvar for Brand & Design.

Og her for nylig blev det meldt ud, at Legos mangeårige marketingdirektør, nuværende CEO for Grundfos, Mads Nipper, blev en del af B&Os bestyrelse.

Kommentarer

  1. Håber Christina får et længere forløb hos B&O – end hun havde hos Yousee og Canal Digital.

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club