Brdr. Price hyrer bureau

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

De kendte tv-kokke vil have en social media strategi for at komme i bedre dialog med kunderne uden om de traditionelle medier.

Brdr. Price vil gerne i en tættere dialog med gæsterne i deres to restauranter i henholdsvis Rosenborggade og i Tivoli, som åbnede i år.

Derfor har de hyret bureauet In-mind til at udvikle en social media strategi, som skal tage udgangspunkt i brødrenes brand og deres historie.

Ifølge bureauet, ønsker brdr. Price ikke at komme nærmere ind på, hvad strategien kommer til at bestå af, men Anette Larsen, der er organisationschef hos Brdr. Price siger i en pressemeddelelse:

”Vi har et stort ønske om at sidde med i den digitale tidsalder og at gøre det nemt og bekvemt for vores gæster at være i dialog med os. Både Adam og James ved, at det er til stor værdi for vores gæster, når vi kan tale med dem uden om de traditionelle medier. Sammen med In-Mind er vi i gang med at få den rette sociale medie strategi på plads. Og vi glæder os”.

Brdr. Prices restauranter har haft nogle uheldige sager omkring madforgiftning og manglende tilgodebeviser på gavekort, som kan være årsagen til, at der nu skal fokuseres mere på dialog med kunderne.