John St. er et canadisk reklamebureau – men man kan tvivle på, om de overhovedet har tid til at lave reklame. For de bruger en del kræfter på at parodiere branchens trends, bl.a. prankvertising, casevideoer og real-time marketing.
Megatrenden i årets Cannes Lions handlede om at styrke kvinder, og dén tendens har John St. taget til sig i en grad, at de har stiftet bureauet Jane St., der har specialiseret sig i at skabe unikke, autentiske female empowerment budskaber for ethvert brand.
Eller helt kort: Powering empowerment through the power of brands.
Det er gået godt for de brands, der tapper ind på den tilsyneladende uendelige mængde af kvindelig usikkerhed. Så behovet for girlpower-ads buldrer frem.
Jane St. identificerer usikkerheder – hvilket ifølge bureauet er lettere sagt end gjort, for nogle gange ved kvinder ikke, at de har dem.
Og derfor er det også vigtigt at identificere morgendagens usikkerheder blandt kvinder allerede i dag – og det er årsagen til, at Jane St. samarbejder med skoler.
Hjemmesiden for Jane St. har tilbuddet ‘Empower your brand’. Upload dit logo – og det har Bureaubiz benyttet sig af: