Bureauer skal bedømme annoncører

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

For tredje gang giver Bureaubiz nu ansatte på bureauerne mulighed for at bedømme danske annoncørers image – lige som annoncørerne bedømmer bureauerne.

Hvem er Danmarks mest populære annoncør? Og hvem er den mest upopulære?

Det giver Bureaubiz nu for tredje gang bureauernes ansatte mulighed for at afgøre.

Det sker sammen med analysefirmaet MyResearch, der også står for den årlige imageanalyse, hvor omkring 300 annoncører netop har bedømt et stort antal bureauer.

Lige som annoncørerne bl.a. bedømmer, hvor gode bureauerne er til at tænke integreret og på tværs af medier, så får bureauansatte også mulighed for at fortælle, hvor gode annoncørerne er til at tænke holistisk og i hvor høj grad de efterspørger anderledes og mere kreative løsninger.

Analysen gennemføres ved, at alle bureauansatte blandt modtagerne af Bureaubiz’ daglige nyhedsmail får tilsendt en mail med et unikt link.

Første mail er udsendt i dag.